top of page

HOSTESS

Nem árulunk el nagy titkot, hogy a DALMANIA Agency legnépszerűbb szolgáltatása.

 

Az évek során engeteg világmárkával és magyar céggel dolgoztunk már együtt. Mindig örömmel mutatjuk meg referenciáinkat. Ezeket láthatjátok a social felületeinken és itt a weboldalon is.

Akik nem ismerik ezt a világot, sokszor kérdezik tőlünk, hogy

„De mit csinál egy hostess?”.

Nos, a hostess mindig az adott márka/cég arca, ő az akivel találkoznak a rendezvény regisztrációjánál, eligazító pontoknál, ültetésnél, színpadnál. Ő az aki segíti a rendezvényszervező munkáját a háttérben, akihez lehet fordulni, ha a vendégnek/ügyfélnek kérdése van. Kiállításon, promóción képvisel és bemutat terméket, szolgáltatást.

 

A hostess/host csapatot gondosan válogatjuk, hogy mindig szép, okos, kedves, talpraesett és megbízható lányok/fiúk dolgoznak nálunk. Fontos az ő véleményük is számunkra, hiszen rajtuk múlik a rendezvény sikere. Odafigyelünk feladataikra, a ruházatra, megjelenésre és a pontos elszámolásra. 

Ahol találkozhattok velünk: protokoll események, céges rendezvények, divatbemutatók, kiállítások, konferenciák.

vagy telefonon

Kérj tőlünk ajánlatot emailben!

vagy ajánlatkérő űrlapunkon

Dóri (már hostess koordinátor)

„Sok helyen dolgoztam már hostessként, a DALMANIA a legjobb és legkorrektebb ügynökség, ezért is szeretnék itt koordinátor lenni!”

Péter
(FeelGood rendezvényszervező iroda)

"Kedves Dalma, engedd meg hogy megköszönjem neked és a lányoknak a hétvégi rendezvénysorozat kapcsán nyújtott munkáját! Mind az ügyfél, mind pedig mi nagyon meg voltunk elégedve a hostessekkel (szépek és ügyesek voltak :) ). Ügyfelünk külön megköszönte és kérte, hogy tolmácsoljam feléd köszönetét!"-

Vélemények:

Csenge (hostess)

"Nagyon köszönöm, hogy dolgozhattam veletek, egy álom volt és a csajok is botrány cukik voltak. Szóval remélem, hogy lesz még lehetőségem a közös munkára!"

bottom of page